Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~doticious | użytkownik

imię i nazwiskoDorota Kowalska adresPozna zarejestrowany19.01.2007 @18:57:36 ostatnio na stronie25.02.2012 @22:49:44




kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty20 komentarze1822 posty na forum14

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~41304130    29.08.2007 @23:47:07
calutki miesiac... ja to nie wiem co ja bede robił tyle czasu
~41304130    29.08.2007 @16:42:48
a z Łeby wrocilem 2 dni temu....
jak tam wakacje mijają?
~mattart    24.07.2007 @17:06:20
Witaj , ocenialas na moim proflu fotki czeresni, niestety w ramach

czystek usunalem je przypadkowo, teraz jednak wgralem raz jeszcze.
http://www.digart.pl/praca/993680/Czeresnie.html
Zapraszam do ponownej oceny jesli mozna
_______
Przeznaczenie moje skończyć życie w szynku
Podsuń kubek ku gębie, nalej wina, synku,
By rzekli aniołowie, stojący w ordynku:
"Udziel Bóg pijanicy rajskiego spoczynku".
~41304130    20.07.2007 @01:46:22
oj... chyba ni z tego nei bedzie...
na Woodstock jedziesz moze?
ja bede na 100%
~41304130    13.07.2007 @17:24:12
to jak będziesz się wybierać to daj znać
a póki co spadam na jakieś piwko
papa
~41304130    13.07.2007 @17:17:04
to z 15 km od centrum Gdyni :D.. 3 miasto zajebiste jest ogolenie..
2 lata temu zabrałem sobie rower i pojechałem tam pociągiem na tydzień (sam) :D
~41304130    13.07.2007 @17:07:01
zdjęcia przywieź ładne
a jak o wiochę chodzi w tamtych rejonach to do Karwi moi znajomi zawsze jeżdżą :D
~41304130    13.07.2007 @17:00:26
Władysławowo to okolice 3miasta :D:D:D
kiedy jedziesz dokładnie?
~41304130    13.07.2007 @16:44:29
dzienne lodz wshe - fotografia
zaoczne radom -bhp........na dwa fronty ide :P

a ja planuje do Władysławowa wyskoczyć pod koniec miesiąca(23-28)
a Ty gdzie na oboz smigasz? :D
~41304130    09.07.2007 @12:49:08
jak tam wakacje mijają?
~missj    06.07.2007 @17:22:53
przejrzałam całą galerię w wolnym czasie na pewno coś skomentuję a tymczasem poobserwuję sobie :D
_______
. . .
~Komor    03.07.2007 @23:01:14
Dzieki
_______
Niech moc Szalonego Gówna i Szarych Bloków będzie z Wami
~krystian27    02.07.2007 @17:08:25
dzięki! pózniej rozglądne sie u Ciebie bo zauważyłem fajne fotki
~michalek97    02.07.2007 @14:55:56
niema za co



zapraszam do mnie
_______
wypas strona:http://www.plemiona.pl
..
~pablopablo7    02.07.2007 @12:49:43
Dziękuję Pozdrawiam.....
_______
...spoglądam przez obiektyw na to, co nadaje życiu sens...

...:::zapraszam do mojej galerii:::... http://pablopablo7.digart.pl/digarty/
~dobryDuszek    01.07.2007 @22:09:29
mmm dziekuje ślicznie
~dobryDuszek    01.07.2007 @22:01:25
robie to tylko bo to moja pasja
~Numur    30.06.2007 @23:41:40
ja rowniez Pani dziekuje
~peterqulee    30.06.2007 @12:54:42
No w sumie to masz rację^^
~peterqulee    30.06.2007 @01:07:52
A może ta ramka nawet do tych chmurek pasuje? Też jest lekka i delikatna jak całe zdjęcie, ale mi jakoś bardziej odpowiada cała czarna lub cała biała (choć tu właśnie nie wiem, czy to dobre rozwiązanie).
Wszystkiego dobrego!
~Gonzalez    28.06.2007 @22:28:36
bardzo dziękuję
_______
Przepraszam z moje ostatnie nieocenianie was

moje alter ego ---> http://joserodruigez.digart.pl
~darro    28.06.2007 @18:19:41
jasne to wszystkiego naj ;] spóznione ale szczere
_______
:: :: ::
ZAPRASZAM DO MNIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
~41304130    26.06.2007 @23:24:24
trochę... raczej po centrum... nie zapuszczałem sie dalej bo balem sie ze sie pogubię ;p
~41304130    24.06.2007 @23:31:06
widzę ze zlot digartowiczów w Poznaniu sie szykuje.. kurde.. dopiero co stamtąd wróciłem
~41304130    20.06.2007 @14:28:52
eh... do drugiego etapu się nie dostałem
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 16 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt